Hangi kadını? İlk çoçukluk arkadaşım, o çelimsiz liseli kızı mı,en güçlü dayanağım,can yoldaşım,cefakâr karım mı,yoksa yaşamın herseye rağmen güzel oldugunu bana yeniden öğreten güngörmüş Evgania ‘yı mı? Belki hepsini birden, belki hepsini ayrı ayrı ama üçünde de hep aynı kadını...
Oysa şehirler de insanlar gibidir,geçmişlerini unutulursa,tarihlerinden koparılırlarsa kişiliklerinden de koparılırlar. Hiç bir özellikleri kalmaz. Birbirine benzeyen,sıradan insanlar gibi olurlar.oysa İstanbul sıradan bir şehir değil..