Birinin sen yanında değilken de seni düşünmesi ne kıymetli. Güzel bir an yaşarken seni yanında düşünüyor mesela ya da bir şeyleri seni düşünerek alıyor, seversin diye. İki kişinin arasında gelinebilecek en kıymetli seviyelerden biri bu. Biz olmak böyle bir şey, uzak ya da yakın.
Bir yerde okumuştum; “İnsanın dostu yoktur, saadetin dostu vardır.” diyordu. Her şey yolunda iken herkes herkesle beraber olur, mühim olan zor gününde yanında olabilecek dostu, sevgiliyi bulabilmek. İnsanın rengi, karanlıkta belli olur.