Hârun

Reklam
1990'lı yılların ortalarına doğru yani mücadelesinin neredeyse zirve yaptığı yıllarda Erbakan, "Atatürk yaşasaydı Refah Partili olurdu" demişti. Refah karşıtlarını epey şaşırtan ve "takiye, spekülasyon" değerlendirmelerine yol açan bu söz aslında bir zihniyet eksenini ifade ediyordu. O zihniyet, küresel egemenlere karşı verilen tam bağımsızlık mücadelesi zihniyetidir. İki mücadele de aynı eksenin farklı zamanlardaki tezahürüydü. Milli Mücadele, Milli Görüş'tü. Bu açıdan söylenmiş bir söz idi.
Sayfa 234
Kitap Alıntısı