Harun Gül

Harun Gül
@Harun__
"Hiçbir yararı olmadığı hâlde bile bile insan kalmanın çok önemli olduğunu düşünüyorsan onları yendin demektir." (George Orwell)
"Sadece acı sayesinde hayatı sevmeyi öğrenebiliriz."
Reklam
"Olduğu şekliyle hayat, güzeldir." Goethe
"Hayatı hayatın anlamından daha çok sevin." Dostoyevski
Dostoyevski'nin en yüce şey olarak gördükleri şunlardır: Nahiflik, çocukça bir kalp, yumuşak, kendiliğinden bir neşe.
Reklam