Harun Gül

Harun Gül
@Harun__
"Hiçbir yararı olmadığı hâlde bile bile insan kalmanın çok önemli olduğunu düşünüyorsan onları yendin demektir." (George Orwell)
Hayatta kalıplar var... Ritimler. Bir hayatta kendimizi köşeye kısılmış hissettiğimizde, hüznün, trajedinin, başarısızlığın ya da korkunun, tek bir varoluşun ürünü olduğunu düşünmek çok kolay. Yalnızca yaşamanın değil, belli bir şekilde yaşamanın sonucu olduğunu düşünmek. Demek istediğim, acıya karşı bağışıklık kazanmamızı sağlayacak bir yaşam tarzı olmadığını anlasak, her şey çok daha kolay olurdu. Mutluluğun doğasında acının da olduğunu.
Reklam

Harun Gül

, bir kitap okudu
9/10
·216 syf.·
18 günde okudu
·
2024 191. kitabı
Aristoteles
8.1/10 · 1.684 okunma
Dürüst dediğimiz insanlar diğer insanlar üzerinden geçimlerini sağlamayan insanlardır.

Harun Gül

, bir kitap okudu
9/10
·217 syf.·
19 günde okudu
·
2024 190. kitabı
Stefan Zweig
8.3/10 · 6,3bin okunma
...Çünkü en çok bilenler en çok acı çekenlerdir...
Reklam