Harun Gül

Harun Gül
@Harun__
"Hiçbir yararı olmadığı hâlde bile bile insan kalmanın çok önemli olduğunu düşünüyorsan onları yendin demektir." (George Orwell)
Istırap karşılığında kazanılan şeylerle kıyaslandığında, şu andaki mutluluk çok sefil kalır. Ve tabii ki istikrar, istikrarsızlık kadar gösterişli değildir. Mutlulukta şanssızlığa karşı verilen mücadelenin ihtişamlarından hiçbiri yoktur. Günahla mücadelenin veya ihtiras ya da şüphe nedeniyle ölümüne altüst oluşların görkemini bulamazsınız mutlulukta. Mutluluğun yüce bir yanı yoktur.
Her çiçeğin bir mevsimi, her kitabın bir zamanı vardır. Haziranın tadını yeni hikâyelerle çıkarın.
"Kolay vazgeçerek hiçbir şey elde edemezsin."
"Eğer farklıysan yalnızlığa mahkum oluyorsun. Yalnız olana acımasız davranıyorlar."
"mutluluk ve erdemin sırrıdır; yapmak zorunda olduğun şeyi sevmek. Tüm şartlandırmaların amacı budur: İnsanlara, kaçınılmaz toplumsal yazgılarını sevdirmek."
Şimdi affet ki sonradan pişman olma. Bağışlama intikamdan iyidir. Zaferlerini kan dökmeden kazan. Emanete sadık davran. Ne dostunun ne de düşmanının hakkında kötü konuş. PITTACUS