Gerçektan bir şahesar eserin sonuna daha geldim oldukça dokunaklı iliklerime kadar hissetim bazi şeyleri . muhterem cahit zarifoğlu soyadındanda anlaşıldığı gibi com ince yazımıştir . Her neslin okuyabileçeğı bir kitap tır .
Yuzunüzde az bi tebessüm varsa buda okudugunuz kitaplar sayesindedir sağlicakla kalın bol kitap okumalar ..