Her insan kendi hayat sahnesinin kahramanıdır. Bunda sorun yok. Sorun, başkalarının rollerini çalmaktan geçer. İnsan, bu hususta kendini frenlemelidir. Herkes aynı anda başrol olamamaktadır.
Elimden geldiğince tüm okurlarımı takip etmeye çalıştım. Eğer gözden kaçırdığım varsa kusura bakmasın lütfen. Romanlarıma olan ilgi ve alakanızdan dolayı hepinize teşekkürlerimi sunarım.
Harun Özkan
İlk yorumu ben yapmak istedim. İlk iki romanımı okuyup, beni üçüncüsünü yazmaya teşvik eden tüm okurlarıma teşekkür ederim. Umarım 45 Saniye de ilk romanlarım gibi beğenilir