"-...Ölümü yoldaş seçen birileri varsa onlar bizdik aslında. ...Onların peşinden koşuyorduk kurbanların kan izlerini takip ederek. Nasıl ve neden öldürdüklerini anlamaya çalışarak. Ulaştığımız yerde adalet değil, hayal kırıklığı vardı. ...Katillerin, kurbanların yüzü her gün, her an değişiyordu, değişmeyen tek şey, insanın insanı öldürmeye devam etmesiydi"
-Hayat canlılara öncelik tanırdı..
-Oysa en büyük ibadet zulme karşı direnmektir
-Kendi kanımızı sunduk İstanbul'a hatıra diye.."