Şiir

Şiir
@Hasan7272
Karaktersizlik en büyük övgüdür insan doğasının. oturmuş bir kişiliğe sahip olmak, taş olmaktır, tahmin edilmektir çünkü.sudur benim doğam, daha hiçbir şey olmamış ama her şey olmaya gebedir
İpek yar göğüsünde gizli Rabb'dan öteydi İnleyen köpeğe yem olmanın huzuru Ve elem dolu her bakış ısmarlıyordu Kara tenimi Kara bir ite
Reklam
Haksız kazanç
"Haksız kolların haram kazancı olduk Önce ben Sonra cümleten"
Öylece çeker giderim Ayak uçlarımın yere saplanışını seyreylerim Gecenin enkazında Sıddık sahneler izlerim Sınanırım yeryüzünde mezarımla İbriği, tası, hurması oluveririm Otuzdokuzunda serzenişli sufinin ... Süvari bir dilenci Tevekkülün eşeği Dallı budaklı bir sitem hatıran kalır
... Ve her şey bir anda talan oluyordu Gölgemle gölgenin kavuştuğu yer gibi
Karanlığı severim, umrumda değil aydınlığınız Çünkü Gece sadece esmerdir, yüz karası değil
Reklam