Həsən Xələfov

Həsən Xələfov
@Hasan_95
Başkasının yaptığı kabahattan dolayı sen ıstırp çekebilir misin?
Reklam
Bununla beraber hakikati öğrenebilmek için emin bir kaide olması icabeder.
Zaten kanaat nasıl emin bir hâkim olabilir?
İç servetimize gelince onu ancak kendi hayatamız yüzünden kaybederiz. Ona sahib olmamak ayıp ve acı bir şey olduğu gibi sahib olduktan sonra kaybetmek de çok ayıp ve çok acı bir şeydir.
Servetinin bir kısmım kaybettin. Bunu avunamıyacağın bir kayıp sayıyorsun. Fakat sadakati, saffeti, alçak gönüllüğü kaybettiğim vakit bir şey kaybettiğini zannetmiyorsun. Halbuki maddi serveti bize kaybettiren irademizin elinde olmıyan yabancı bir kuvvettir. Onlara sahib olmamamak veya kaybetmek utanılacak bir şey değildir.
Reklam