Həsən Xələfov

Həsən Xələfov
@Hasan_95
Vazifemizin besbelli olduğu meselelerde kâhinin fikrini almağa ne lüzum var?
Reklam
Ölmemek insanlar için bir felâkettir.
Hakikaten sevinmeğe değer, kendilerine şeref veren ve faideli olan bir mevzu mevcut olduğu vakit, insanlar arasında sevinmeli ve yalnız o zaman kendilerini kutlamalıdırlar.
Ben ebediyet değilim. Ben bir insanım; saat günün bir parçası olduğu gibi ben de bütünün bir parçasıyım. Saat gelir ve geçer. Ben gelir ve geçerim. Geçip gitme tarzı mühim değildir. İster sıtma ile, ister su ile olsun hepsi müsavidir.
Biliyorum ki her doğan ölür, bu umumî kanundur.
Reklam