Öncelikle kitap serinin önceki kitapları gibi eğlenceli ve akıcı. Karakterlerimiz bu kitapta dünyaları için büyük bir maceraya çıkıyorlar. İyi okumalar dilerim.
Kitap gayet eğlenceli ve akıcı. Önceki kitaba göre fazladan bir kötü karakterimiz daha var. Bu kitabı okumadan önce önceki kitapları okumanızı tavsiye ederim. İyi okumalar dilerim.