Hasan.gldr

Hasan.gldr
@Hasang73
• Zîmane me nasnama meye... •
📚🔔 Tatil zili çaldı! Bir yıl boyunca verilen emeklerin ardından şimdi dinlenme, keşfetme ve yeni maceralara atılma zamanı. 🌞 Bu yaz bol kahkahalı, bol anılı ve elbette bol kitaplı geçsin. Tüm öğrencilere keyifli tatiller diliyoruz! 💙📖
Beni hemen anlamalısın...;
Çünkü ben kitap değilim, çünkü ben öldükten sonra kimse beni okuyamaz, "yaşarken anlaşılmaya mecburum," ben Van Gogh'un resmi değilim. Öldükten sonra beni bir müzeye koyamazsiniz...
Sayfa 318·Kitabı okudu
Alıntı
Bitsin bu savaşlar.
Her savaşta yalnız savaşanlar ölmez, Onlardan daha çok savaşmayanlar ölür. Çocuklar, kadınlar, yaşlılar ölürler İnsanlık insanlığını kaybeder.
Savaşın her türlüsüne karşıyız
Elbet.
"Başkalarını mühim bulmayanlar, bir gün kendilerini de mühim bulmayanlarla karşılaşacaklardır."
Alıntı
Gece yatıya kalmayı bırakın:)
İktisatçılara göre, bizim geri kalmamızın ve İngilizlerin ilerlemesinin nedeni, onların gece misafirlikte yatıya kalmaktan vazgeçmeleriymiş... :))
Alıntı