Karanlığı ve ıstırapları bilmezler, yalnızca ışığı ve mutluluğu görüp buna “talih” derler. Uzun ve yorucu yolculuğu önemsemeden, sadece keyifli amacı fark ederler ve buna “iyi talih” derler. Süreci anlamadan, yalnızca sonuca kafa yorarlar ve buna “şans” derler.
"Arzulamak elde etmektir, istemek başarmaktır. İnsanın en kötü arzuları tamamen tatmin edilip en temiz istekleri aç mı bırakılmalıdır? Bu yasa, değildir: Böyle bir durum asla gerçekleşemez," İstemeli ve almalısınız."
Nasıl ki bitkinin yeşermesini sağlayan tohumdur ve tohumsuz bitki düşünülmezse, aynı şekilde insanın eylemlerini yeşerten de gizli düşünce tohumlarıdır ve bunlar olmadan eylemler ortaya çıkmaz.