Uzzun zamandır takip ettiğim ve serinin tamamlanmasını beklediğim bir kitabın yorumuyla burdaym.
Konusunu zaten az çok biliyordur herkes nasılsa bu ara baya okuyor herkes.
Sedef de dahil 30 çocuğa yetiştirme yurdunda bir gece yarasa damgası yapılıyor. Tabi bundan sonra sedef yurttan kaçıyor böylece başlıyor herşey. Yıllar sonra damgacı olan kişi bu 30 çocuğu öldürmeye başlıyor. Tabi bu duruma ajanlarımzn bağlı olduğu tesis el atıyor.
Yarasalar egitilmek üzere tesise alınırken bu kitapda şimdilik 7 kişi eğitimleri kabul ediyor.
Sedefin olduğu her sahne acayip komikti :D Herkese bir lakap takması, Efe'nin sulu gözlü halleri, Kuzey,Naz,Ecrin,Yiğit ve Hakan hepsi çok süper karakterlerdi. Gizem,korku ve bolca kahkahalı bir kitap. Okurken kimi zaman dehşete düşüp kimi zaman gülmekten karnınıza ağrılar girecek bir kitapdı. Mutlaka tavsiye ederim kitapkurtları :)