Kittapsevdam

Kittapsevdam
@Hasbelkader53
Kitap okumak iptilaldir, müptelalara selam olsun...

Kittapsevdam

, bir kitap okudu
Puan vermedi·768 syf.·
Beğendi
·
2026 9. kitabı
Binnur Şafak Nigiz
8.9/10 · 400 okunma
📚🔔 Tatil zili çaldı! Bir yıl boyunca verilen emeklerin ardından şimdi dinlenme, keşfetme ve yeni maceralara atılma zamanı. 🌞 Bu yaz bol kahkahalı, bol anılı ve elbette bol kitaplı geçsin. Tüm öğrencilere keyifli tatiller diliyoruz! 💙📖
“Bana ağla. Bir gün ağlamak isteyecek kadar canın çok yanarsa bana ağla. Nerede olursam olayım bana gel ve omzumda ağla. İster ölü olayım isterse de sağ ol ama bir tek bana gel ve yanımda ağla. İster küs olalım ister birbirimizden farklı hayatlar yaşayalım. Beni bul ve bana ağla.” “Ölmeyi unut Saka. Eflatun yakışmıyor sana.” Oysaki bana en çok eflatun yakışırdı
“Düştüğün çukur kendi başına çıkamayacağın kadar çok derinse sana uzattığım elimi tut. Bundan böyle sağına soluna, önüne veya arkana bak çünkü sana elimi uzatmak için baktığın her yerde olacağım.” Ben bu kadını bir daha hiç bırakmayacaktım. Ona sık sık tutunan bir yanım vardı.