Kittapsevdam

Kittapsevdam
@Hasbelkader53
Kitap okumak iptilaldir, müptelalara selam olsun...
“Farkında değilsin ama adımı bir tek ben ölüme yaklaştığımda söylüyorsun.” “Adımı öülme bulama Sanrı, senden her adımı duyduğumda ölüm yoklamasın beni.”
📚🔔 Tatil zili çaldı! Bir yıl boyunca verilen emeklerin ardından şimdi dinlenme, keşfetme ve yeni maceralara atılma zamanı. 🌞 Bu yaz bol kahkahalı, bol anılı ve elbette bol kitaplı geçsin. Tüm öğrencilere keyifli tatiller diliyoruz! 💙📖
“İhaneti bundan muaf tutarak o gece sana yaşattığım her şeyi bana yaşatabilir misin? Ancak o zaman yüreğinle beni affedebilirsin. Ancak o zaman bizim için yeni bir başlangıç doğar.” “O gece benim yüzümden dudaklarından dökülen her bir damla kanın büyüklüğünde olsun intikamın. Öyle bir dağıt ki beni, yaşadığım tüm o dağınıklığın içinde aklıma ilk gelen eflatun gece olsun.”

Kittapsevdam

, bir kitap okudu
6/10
·366 syf.·
Beğendi
·
2026 5. kitabı
Hamide Yeşilyurt
9.6/10 · 9 okunma
“Tam olarak hangisisin?” Bakımlı ve güzel bir kadın mı, yoksa eli maşalı şirret bir kadın mı? Yere bağdaş kurup ağlayan o çocuk kadın mı, yoksa eline bir silah alıp çatışmaya atılan kadın mı? İçinde birden fazla kadın var gibi, söylesene, gerçekte sen hangisisin? “Sen hangisi olmamı isterdin?” “Seçim yapamam ama hepsi olmandansa içlerinden biri olmanı isterdim.”
“Tam olarak hangisisin?” Bakımlı ve güzel bir kadın mı, yoksa eli maşalı şirret bir kadın mı? Yere bağdaş kurup ağlayan o çocuk kadın mı, yoksa eline bir silah alıp çatışmaya atılan kadın mı? İçinde birden fazla kadın var gibi, söylesene, gerçekte sen hangisisin? “Sen hangisi olmamı isterdin?” “Seçim yapamam ama hepsi olmandansa içlerinden biri olmanı isterdim.”