k

k
@Hasbi_vera
Ama çiçeğim, etrafımız da sözlerimizden bile anlamayan insanlar varken, gözlerinden anlamalarını beklemek beyhude bir çaba değil midir ?
Her çiçeğin bir mevsimi, her kitabın bir zamanı vardır. Haziranın tadını yeni hikâyelerle çıkarın.
Duru bir görüş bahşetsen bana Yâ Rab. Her şeyin yerli yerinde durduğunu, ağır ağır döndüğünü, sakin sakin aktığını görmeme yetecek bir bakış. O bakışta, bu kadar çok olmasam. Tek yörüngede tek merkezde toplansam. Yekpâre olsam. Kesrette dağılmasam. Küçülsem. Tek noktada toplansam. Yaşam büyük, âmenna. Ama ben biraz azalsam. Sadeleşsem. Durulsam, arınsam..
"İnsan insanın kurdudur" felsefesinin hüküm sürdüğü şu bozuk zaman da "insan insanın yurdudur" düşüncesindeyiz, Rabbim gamlarımızı hayr tebdil eylesin..
Siz maddî menfaat için çalışıyorsunuz!" "Hayır! Üstad bu dünyada menfaat için çalışmadığı gifrî, ona ittibaen biz de menfaat için çalışmıyoruz. Bütün hayatımız, ef'âl ve harekâtımız bunun şahididir"
Cahit abinin de dediği gibi; "ben onunla içimden konuşuyorum"