Hayat sevmediğiniz kitapları okumak için çok kısa diyordu biri. Keşke bazen dinleyebilsem. Kitaba yenilmemek için, yarım bırakamıyorum. Bırakamadım. Günlerdir elimde. Uyuyamayan ben, hep beş sayfa okuduktan sonra uyudum. :)
Böyle bir kitap beklemiyordum bu yazardan, konusu, kurgusu, üslubu sorun ne deseler tam bir şey diyemem ama olmamış.
İnsan bazen neyi niçin yaptığını bilemiyor. Bir şeylere zarar veriyorsun çünkü yapman gerekenin bu olduğunu zannediyorsun. Gerçekten sevmeyi öğrenemediğin sürece bu kalıbın içinde hapsoluyorsun.