Aslı ‍️

Aslı ‍️
@Hasliumut
Artık biraz küçük bir Umut annesi… “After all, tomorrow is another day.” S.O’Hara
9/10
·512 syf.··
2026 20. kitabı
·
5 günde okudu
·
Okunma: 16 Haziran 2026 23:08
Serinin 9. kitabını bitirdim Harry’i hala heri diye okuyorum :S İlk başta karakterler, isimler bir karıştı, olaya tam giremedim ama kişiler oturduktan sonra elimden bırakamadım. Bizim toksik Harry gitmiş, yerine duygusal, sağlıklı biri gelmiş. Katili de bulduğumu zannediyordum, son 20 sayafaya kadar, bulamamışım. Ama başka bir ters köşeyi buldum. Bir sürü şaşırtan olay vardı ya, beğendim ben.
Edebiyat
HayaletJo Nesbo · Doğan Kitap · 2017677 okunma
📚🔔 Tatil zili çaldı! Bir yıl boyunca verilen emeklerin ardından şimdi dinlenme, keşfetme ve yeni maceralara atılma zamanı. 🌞 Bu yaz bol kahkahalı, bol anılı ve elbette bol kitaplı geçsin. Tüm öğrencilere keyifli tatiller diliyoruz! 💙📖
9/10
·400 syf.··
2026 18. kitabı
·
35 saatte okudu
·
Okunma: 12 Haziran 2026 01:08
Orjinal adı the shining; ışıltı demek Filmi: Cinnet Kitabın adı: Medyum :)))) Üniversitedeyken izlediğim filmin kitabı gayet güzel, akıcı ve heyecanlı, Allahtan unutmuşum filmi. Mini dizisi de var kitaba daha bağlı, 1997 yapımı onu da izledim. Tavsiyedir.
1000Kitap
MedyumStephen King · Altın Kitaplar · 20217,7bin okunma
Steinbeck <3
10/10
·204 syf.··
2026 15. kitabı
·
3 günde okudu
·
Okunma: 27 Mayıs 2026 15:37
Bu 2. Kitap ve ben gene ilkini okumamışım. Aldım zannediyordum, toplu kitap almanın zararları neyse… Bu kitaba kim bu puanı vermiş 7.5 nedir? Betimlemelerden,örneklerden sıkıldılar herhalde. Hiçbir şey anlatmayan ama çok şey anlatan bir kitap, dünyanın bir yerinde, kusurlu insanların bir araya gelmesini anlatan mı demeliyim, gözümüzde canlandıran, hissettikleri her duyguyu bize de hissettiren bir kitap… O kadar beğendim ki. Karakterleri çok sevdim, ayrı ayrı hepsini. Bilmiyorum ama bazı kitaplar, yazarlar dokunulmaz olmalı galiba.
Edebiyat
Sardalye SokağıJohn Steinbeck · İletişim Yayıncılık · 20224,163 okunma
9/10
·430 syf.··
2026 13. kitabı
·
834 günde okudu
·
Okunma: 12 Mayıs 2026 11:37
834 günde bitirmişim :))) Devamlılık deyince de ben. Çok uzun ara vermişim. Bir haftada bitecek bir kitap aslında. Kitabın konusu güzel, kurgusu güzel. Çok severim psikolojik gerilimleri. Tek sıkıntım bazı kelimler, gözünü seveyim Türkçemizin.
Edebiyat
The Woman in the WindowA. J. Finn · HarperLuxe · 2018403 okunma
600. Kitap üzdü
9/10
·400 syf.··
2026 12. kitabı
·
3 günde okudu
·
Okunma: 25 Nisan 2026 16:15
Uzun zamandır bu kadar sinirlendiren kitap okumamıştım. Etkileyici bir kitap, akıcı, toplumun iyi gözlenmesi sonucu gelin-kaynana- erkek evlat ilişkisini çok iyi yansıtmış yazar, da Hacer Hanım’dan, en çok Mazhar’dan bazen Nazan’dan bile nefret ettim, insan şöyle okkalı bir tokat patlatıp kendine gel be kadın demek istiyor… Olan hep çocuklara oluyor, bir puan kırdım çünkü o çocuk ve anne en azından bir kere sarılabilmelilerdi.
1000k
El KızıOrhan Kemal · Everest Yayınları · 202615,4bin okunma