Çok güzel bir kitaptı.
Annesinden yara almış, babasından sevgi görmeyi bekleyen bir kadının, gidip korktuğu babası gibi biriyle evlenmesi… Travmaların çocuklara aktarılmasını çok güzel anlatmış. Konusuna, konuyu işlemesine, farklı kişilerin anlatışlarına bayıldım.