Öncelikle Ayfer Tunç ne yazsa okurum diyen biri olarak- ki Bir maniniz yoksa annemler size gelecek kitabını bile okudum-, bu kitabını anlatım ve kurgu olarak sevdim diyebilirim. Annelerden gen aktarımı gibi kader aktarımı olması, duygusal derinliği de çok iyiydi. Sadece tek bir olaya takıldım, çarpıcı olsun diye mi ne amaçla kurguya bunu ekledi yazar bilemiyorum. Keşke eklemeseymiş çünkü anne-kız diyaloğunda iyisiyle kötüsüyle bize aktarırken onu katmaya gerek yoktu bence.
Şehnazla, E. İle ilişkisi konusunda da empati kuramadım ben, okurken sürekli,”Aşk bu mu?, Bir insan kendine bunu niye yapar?, diye soruyor insan. Aşk bu kadar kalabalık mıdır?
Okurken merak ettiren, okuru ordan oraya götüren keyifli bir kitap yazmış, keyifli okumalar.