hasret

Uzun yıllar kendimin yasını tuttum. Olabileceğim halde olmadığım insanın, yapabileceğim halde yapmadığım şeylerin yasını.
Sayfa 66·Kitabı okudu
Reklam
Hepimiz ama hepimiz, annemize rağmen olabildiğimiz kişi için kutlamalıyız kendimizi. Daha önemlisi: Hepimiz ama hepimiz, kendimizi, annemize rağmen olabildiğimiz kişi için kutlamalıyız. Özellikle de kız çocukları. Hayattaki en büyük başarımız, annemize rağmen 'biri' olmayı başarabilmektir. Bunu ne kertede başarabilirsek o derece 'biri'yizdir. 'Böyle yapma, bak anneni üzüyorsun; derler bizde. Halbuki kendisi üzgün olmayan hiçbir çocuk annesini üzmez. Çocuğun neden üzgün olduğunu sormayan toplumlar, neden roman okusun?

hasret

, bir kitap okudu
Puan vermedi·88 syf.·
24 saatte okudu
·
2021 4. kitabı
Ferit Edgü
7.8/10 · 714 okunma

hasret

, bir kitap okudu
Puan vermedi·31 syf.·
2021 3. kitabı
Shanna Matuszak
6.8/10 · 35 okunma