Hasret alak

Yazıyorum çünkü içimde susturamadığım bir ses var. Sylvia plath
Sayfa 34
Reklam
... Çünkü onun derdi kederle değildi. O, kendini buraya ait görmüyordu. Ece Ayhan'ın dediği gibi dünyayla yaralıydı. Dünyayla bir derdi vardı.
Bir gün dediklerimi değil, demek istediklerimi anlayacak bir erkek çıkmayacak mı karşıma! ... Yanımda olmanı istiyorum diyemediğim için bu yağmur içimi ıslatıyor dediğimi nasıl anlamaz? Düpedüz, sarıl bana dedikten sonra, sarılmanın ne anlamı kalır!
Sayfa 10
Kim katlanır zorbanın zulmüne, kibirlinin Küstahlığına, aşkın hor görülmesine, yargıdaki acze, Yetkinin kötüye kullanılmasına, Vefanın satılık olmasına? Kim direnir ...
Sayfa 86·Kitabı okudu
Dünya ile cennet arasında -ikisine de yaranamadan.
Sayfa 88·Kitabı okudu
Reklam