Tek sorumlusu Türkler değildir işin :Anadolu'nun zenginliklerini ellerinden tutan hıristiyan halkların ortadan kalkması gerekiyordu ;önce Almanların ,daha sonra da Müttefik kapitalistlerin yayılıp gelişmelerine engeldi çünkü bu halklar.
Ve ekonomik egemenliklerini güvence altına almak için, en alçakca planlarını kuran yabancı monopoller her şeyden önce Ortadoğu'nun petrol bölgeleriyle Ön Asya'nın masallara layık zengin bölgelerinden geçerek ,Bağdat'tan İzmir'e ulaşan demiryolu hattını ele geçirmek istiyorlardı.
Altın Post hikayesi, devam ediyordu yani...
Bazı hikâyeler tam tahmin ettiğin gibi ilerler. Bazılarıysa son sayfada tüm bildiklerini sorgulatır. 🤯
Ters köşeleri seviyorsan, seni sonuna kadar merakta bırakacak 3 kitap önerisini keşfetmeye hazır ol!
Sizler için yapmadım ki ben bu iyiliği...Kendi vatanım için yaptım! Yurttaşlarımızla askerlerimizin insanlık dışı bir duruma düşmelerine göz yumacak olursak, ne biçim bir millet oluruz biz ?
Türkler de bizim dostluğumuza muhtaçtı.İki halk,aynı toprak üzerinde bir arada doğup büyümüştük ve yüreğimize sorarsanız,ne onlar bizden nefret ediyordu,ne de biz onlardan...