Hasret

Hasret
@Hasret_00
Nedir;dedim bu yaşamak? Bir düş,dedi; birkaç görüntü.
Hemşire
Lisans
16 Nisan 2003
402 okur puanı
Mayıs 2023 tarihinde katıldı
Yol güzelse yürüyorum biraz. Çay sıcaksa içiyorum, kitap sararsa saatlerce okuyorum. İçimden gülmek geliyorsa gülüyor, ağlamak geliyorsa ağlıyorum. Ne aşka kapalıyım, ne yalnızlığa küsüm. Hatta biraz benimsemiş ve içselleştirmiş bile olabilirim. Ufak şeylerden mutluluk çıkarabilen minimalist yanıma sarılıp münzevi yaşamaya çalışıyorum. Ben böyle iyiyim, ben böyle mutluyum. 🌼🦋
Ters Köşe Final Sevenler Buraya!
Bazı hikâyeler tam tahmin ettiğin gibi ilerler. Bazılarıysa son sayfada tüm bildiklerini sorgulatır. 🤯 Ters köşeleri seviyorsan, seni sonuna kadar merakta bırakacak 3 kitap önerisini keşfetmeye hazır ol!
Bir yerde okumuştum "Çok tuhaftı, ağlayamadım ama ruhum paramparça olmuştu" yazıyordu. İnsanın içine atmasının, güçlü görünmeye çalışmasının en yorucu hâli bu olsa gerek.
1480 yılından kalma el yapımı kitabın giriş cümlesi: "Okumak insanı binbir gözlü yapar."
4 yaşındayken babasının gözleri önünde öldürülmesi, yazarın üzerinde derin bir etki bırakmıştır. Bu trajik olaydan sonra Yaşar Kemal 12 yaşına kadar konuşamamış, daha sonra konuşmaya başlamış ve bu dönemde edebi yeteneği ortaya çıkmıştır. Ve sonrasında "Yalnızlık" şiirini yazmıştır.🍁🍁 youtube.com/shorts/YflvsaSH...
Bir dâme düşürdü beni ki bahtı siyahım, Billâhi bu sevdada benim yoktur günahım!
Sayfa 19·Kitabı okudu