İnsan hayatının bazı dönemlerinde bir şeyleri bırakmak zorunda kalır. Bırakmak kurtulmak demektir onun için. İşte bazı şeylerin bırakılması kolaydır. Ama duygularınızı bırakamazsınız. Belki de içten hissedilen şeylerin peşi bırakılmamalıdır. Belki de gerçek insanın içindedir. Kim bilir...
Kitapta geçen şu cümleyle başlamak istiyorum; "insanların hepsi belirsiz bir süre için ertelenen ölüm cezasına mahkumdurlar." Aslında hepimiz bir gün öleceğimizi biliriz ama sanki hiç ölmeyecekmiş gibi yaşamayı tercih ederiz. Çünkü ölüm korkusuyla yaşamak hayatı yaşanmaz kılar. Bu kitapta öleceğini bilen birinin yaşadığı psikolojik durumu etkileyici bir şekilde anlatıyor. Kendinizi duygudan duyguya geçerken buluyorsunuz. Çok güzel ve okunması gereken kitaplardan.