Burkiğ

Burkiğ
@Hataylee
Gülmeyi başarabildigim her an kazanmaya çok yakınım :) Mahalle yanarken genellikle saçımı tararım Bir elimde cımbız diğer elimde ayna vardır :)
Ne mutlu

Mavigibikitap

@Mybookblue
·
Son
Ben kendi cennetime zaten neredeyse girmiş bulunuyorum. Başkalarının cennetinde gözüm de yok, gönlüm de...
Sayfa 464
Cennet
Reklam
Gel bakalım Yusuf Nadi bey sen ne dersin bu işe? -Ne işi paşam Ne işi olacak bu Hatay işi? -Sizin bu işte blöf yapmadığınıza inandıkları gün Hatay anavatana kavuşacaktır.
Sayfa 70·Kitabı okudu
Hatay'ın ana vatana katılması için
Ben dedi şu Reisi cumhurlugu bıraksam da bir çetenin başına geçsem, ancak ozaman bu Hatay meselesi hallolunur.
Sayfa 69·Kitabı okudu
Paşam arkadaşlar daha serbest konuşabilmeleri için madem ki askerlikten istifa ettiniz,bizim gibi sivil giyinmenizi arzu ediyorlar. Paşa şu cevabı veriyor: Hocam yanımda bundan başka elbisem yoktur...
Sayfa 37·Kitabı okudu
87 yaşında ki dedemizin Atamızı görmek için üç saat yol yürümesi
87 yaşındayım senin görmek için üç saat yol yürüdüm. İnan ki şu aslan sıfatını görmek için gene gel deseler üç gün daha aman demeden yürürüm.
Sayfa 31·Kitabı okudu
Reklam