📚🔔 Tatil zili çaldı!
Bir yıl boyunca verilen emeklerin ardından şimdi dinlenme, keşfetme ve yeni maceralara atılma zamanı. 🌞
Bu yaz bol kahkahalı, bol anılı ve elbette bol kitaplı geçsin. Tüm öğrencilere keyifli tatiller diliyoruz! 💙📖
. Dinci tayfanın ortak düşmanı
Atatürktür.
Nedeni bunlara yüz vermemiştir.
Kul a Kul olmayı kaldırmıştır.
Fetocular gibi ülkenin her yerine virus gibi
Yayılmalarına mani olmuştur.
Bugün Atamız hayatta olsa
Köyü,Lüks arabaları, Barajı olanlar varolamazdı.
İnsanları sömürerek saltanatları olmazdı.
Bundan dolayıdır Atatürk ü sevmezler...
Her şey senin istediğin gibi mi olmalıydı
Ben bile değişmeliydim sana göre
Tüm hayallerimi geride bırakıp
Kölen olmalıydım bir yerde
Benden istenilen neydi hiç bişey anlamadım
İki dünyam vardı ayrı
Birisinde hep verdim, hiçbir şey almadım
Öteki çocuk özgür orda sadece sen vardın
Sevdiklerim vardı elbet ,benimde
Uzaktan izledim ,içindeki sen o değildin
Kaç bahar sensizim sorma artık
Yüreğim bencildi ,seni yanlız sakladı
Şu çadır kuran çingeneleri görüyor musun
Ne kadar da mutlu, neşeli
Gözlerinde umut pırıltıları
Onlar kaldırımlarca gecelerce özgür
Özgürlük neydi
Sevgiliyle el ele sahilde yürümek mi
Yoksa uçan kuşlar gibi göklerde süzülmek mi
Belki de aydınlığa giden bir çift gören göz müydü neydi
Şairin dediği gibi ayrı yaylalarda yeşeren otlar gibi mi bekleyecektik çürümeyi
Hasretimi söylecek gücüm kalmadı
Benim dünyamı kimse anlamadı
Şimdi geç kaldık sorma artık
Yüreğim bencildi seni yalnız sakladı...
Atatürk insanlara insan gibi kendini yönetenleri seçme sistemini getirdi kendine kul edebilecek gücü varken...
Hala güdülmek isteyen gerizekalı insanlar Atatürk e laf edebiliyor...