Hatice

Hatice
@Hatice0020
Aşk imiş her ne var alemde İlim bir kıylükâl imiş ancak . Fuzuli
Bu bakış açısı ne kadar kibirli... Birini sevdiğimizde onu biz 'yaratmıyoruz', ondaki cevheri keşfediyoruz. Sevgimiz bittiğinde karşımızdakini 'sıradan' ilan etmek, aslında kendi seçimlerimizi ve geçmişimizi aşağılamaktır. Karşıdaki insanın değerini sadece bizim ilgimize indirgemek, dünyayı sadece kendi etrafında dönüyor sanan bir yanılgıdan ibaret. Bir de yani sevgi bir illüzyon veya birini 'parlatma' aracı değildir. Eğer birini sadece senin enerjin mükemmel kılıyorsa, sen o insanı hiç sevmemişsin, sadece kendi yansımandan büyülenmişsin demektir. İnsanları işimize gelince göğe çıkarıp, bağımız kopunca yerin dibine sokmak dürüst bir tavır değil.
Ters Köşe Final Sevenler Buraya!
Bazı hikâyeler tam tahmin ettiğin gibi ilerler. Bazılarıysa son sayfada tüm bildiklerini sorgulatır. 🤯 Ters köşeleri seviyorsan, seni sonuna kadar merakta bırakacak 3 kitap önerisini keşfetmeye hazır ol!
Sezai Karakoç Herkes gibi olmak, olmayacak bir şey Herkes gibi olmak, olmamak gibi bir şey
En büyük yabancı , aynadaki aksimizdir.
İnsanı keşfetmek zordur. İnsanın kendisini keşfetmesi daha da zordur. Çoğu zaman yalan söyler zihin, ruh hakkında...
İsmet Özel "Geçmişi unutalım!" sözünü tiksinç buluyorum ... Mümkünse kâlû- belâ'yı hatırlayalım.
Nuri Pakdil " Yapayalnız dolaşıyor bu çağın insanı. Çünkü birlikte yürüyecek kadar güvenmiyor kimse birbirine."