Bir gün gerçekten ihtiyacım olduğunda ve senden gelmeni istediğimde, hemen geleceğin umudu kalsın bende ama şimdi gelmesen daha iyi çünkü yine gitmek zorunda kalacaksın.
" Bir insanin artık gidecek hicbir yeri olmaması ne demektir, anlıyor musunuz saygıdeğer efendim, anlıyor musunuz? Her insanın hiç olmazsa gidebileceği bir yeri olması gerekmez mi?"