Kitap mükemmeldi tek kelimeyle harika bir kitaptı.Kitabı okurken ortalarına doğru biraz sıkılabiliyorsunuz ama buna değer kitap okurken gerçekten gözünüzde canlanıyor o analar kitabın içine giriyorsunuz zaten Jack London ‘ın yarı otobiyografik kitabı olarak da tanınmakta kesinlikle okumanızı öneririm sonu gerçekten hiç beklememiştim .
UYARI:kitabı okurken bazı karakterlere sinirlenip sinir kırizi geçirebilirsiniz