Gerçekten de ölüm ve yaşam, şöhret ve tanınmamışlık, acı ve zevk, zenginlik ve fakirlik, bunların hepsi hiçbir ayrım gözetmeksizin hem iyi hem de kötü insanların başına gelir. Çünkü bunlar ne onurlu ne de utanç vericidirler. Yani ne iyidirler ne de kötü.
Başka birinin ruhundakileri izleyip anlamadığı için bedbaht olana pek sık rastlanmaz, fakat kendi ruhunu yakından takip etmeyenlerin bedbaht olması kaçınılmazdır.