Çok uzun zamandır yanılıyormuşum. Mükemmel olmak öğretmenlere yağcılık yapmak ve karşıma çıkanları hiç umursamadan incitmek anlamına geldiğini düşünüyordum. Dışarıdan güzel görünmekle o kadar meşguldum ki içeride ne kadar çirkin olduğunu fark etmemiştim. Mükemmel olmaya ihtiyacım yoktu.
Tek yapmam gereken nazik olmaktı.
Pia Mater'i ilk okuduğum günü hatırlıyorum şimdi ise serinin üçüncü kitabını bitirmenin garip hüznünü yaşıyorum. Çok güzel teknik bilgiler ögrendigim aynı zamanda ufkumu genişleten bu seri için Serkan hocanın emeğine sağlık Dura MaterSerkan Karaismailoğlu