GENÇ=Ama nasıl olabilir? Herhangi bir kişi bile dünyanın zıtlıklarından oluşan karmaşık bir yer olduğu görebilir.
FİLOZOF=Ama bunun nedeni, dünyanın karmaşık bir yer olması değil. Nedeni, senin dünyayı karmaşık hâle getirmen.
Ama bir çocuk olgunlaşıp yetişkinliğe adım attıkça, dünya gerçek tabiatını gösterir. Kısaca söylemek gerekirse, çocuk gerçekleri ve neleri yapmasına izin verildiğini öğrenir. Fikirleri değişir ve gördüğü tek şey imkansızlık olur. Romantik görüşü sona erer...