Abim arkadaşının ağır hasarlı evine girip çıkarabildiği kadar kitap çıkarmış. (duyunca bi deli misin sen demeden edemedim ama kitaplar için değer aynı zamanda) Neyse işte o kitaplardan birisi.. Bilimkurgu okuma alışkanlığım yok aslında genelde filmlerini tercih ederim. Kitap genel kurgu olarak güzel bazen diyaloglarını komik bulup güldüğüm oldu tabi ama yine de bana hitap etmedi. Yer yer ne anlatıyorsun sen bee dediğim oldu hatta bir an önce bitirip kurtulmak istedim. Seri şeklindeymiş zaten muhtemelen bir sonrakileri okumam ve yazarın ateist olduğunu daha ilk sayfalardan anlamak zor değil. Kendisi maymundan geldiğine inanıyor. Gerçekten komik kitapp :))
Bazı hikâyeler tam tahmin ettiğin gibi ilerler. Bazılarıysa son sayfada tüm bildiklerini sorgulatır. 🤯
Ters köşeleri seviyorsan, seni sonuna kadar merakta bırakacak 3 kitap önerisini keşfetmeye hazır ol!