"Sadece anı yaşa; düşünme. Başkaları ne yapıyor diye endişelenme. Geldiğin yerde seni ne mutlu ediyorsa, burada da onu yap... çünkü yer ve ortam farklı olsa da aynı şeyler sana mutluluk getirecektir. En derin benliğin, sahip oldukların olmadan da ortaya çıkacaktır."
+Hayatın o kadar mükemmel ki,gerçekte kim olduğunu bulmak için hiç derinlere inmene gerek kalmamış.
-Katılmıyorum.Neden insanlar sadece zorlukların karakter oluşturduğunu düşünüyor? Kim olduğumu çoktan biliyorken neden bulmak için derinlere inmem gereksin ki?
+ Çünkü elmaslar baskı altında oluşur.