Çok güzel konuşuyorsun, ama yüreğe hitap etmiyorsun...evet. Ama yüreğe dokundurmak, insanın ruhunun derinliklerine kıvılcımlar salmak gerekir. Insanları mantıkla yola getiremezsin...
İnsanlar okunmamış birer kitaptır. En basitleri hakkındaki hükmü bile tamamının okunmasına bırakmalı. Biraz derince olanların ise, iyice okunduktan sonra üzerinde az veya çok düşünmek lâzım.