Yoksa başına gelecek felaketleri bilen hangi insan, aklını oynatmadan yaşayabilir ki? Bir düşünün. Yarın öleceğinizi biliyorsunuz ama siz gülüp oynamaya devam ediyorsunuz. Bu akıl kârı mı?
Eğer hayattan ders çıkararak yaşamazsan, yaş dediğin sadece sayıdan ibaret kalır. Yeri gelecek deneyip başarısız olacaksın, yeri gelecek güveneceksin güvenin boşa çıkacak ki hayatı öğenesin.