Hatice Haktan

Hatice Haktan
@Haticehaktan
Şairane
Giyim üretim teknolojisi öğretmeni
11 Aralık
146 okur puanı
Ağustos 2018 tarihinde katıldı
Bazen kenara çekiliyorum! Sessiz,sedasız duruyorum. Unutturuyorum kendimi! Unutuluyorumda! İzliyorum, bakıyorum etrafa. Eşe,dosta,cana,canana... Koca bir girdabın içinde buluyorum kendimi. Uçsuz, bucaksız bir sonsuzlukta kayboluyorum.. Tek başına olduğun hayat yolculuğunda, Aslında kimsenin tam olmadığını, olamayacağını hatırlıyorum... Sessizliğime vücut buldurmaya çalışmıyorum. Unutulmama anlam vermek için çaba sarfetmiyorum. Susuyorum, bekliyorum! Sessiz, sedasız yazıp, çiziyorum. Yok yok kimin ne olduğunu, ne kadar olduğunu değil! Kendimi, kendime yazıyorum. Bilinmeyen yönlerimi duyumsuyorum o sessizliklerde. Kendim kendime yudumluyorum çok acı içemediğim kahvemi. Etrafa bakmayı, beklemeyi bırakalı çok oldu. Hiç bir duygu, hiç bir giden, hiç bir gözden düşen geri gelmezmiş öğrendim susarken... Kimsenin takdir etmesini beklemeyi de çok oldu. Eleştiri yapmayı ilke edilmiş insanların, empati kuramadıklarını öğrendim o kenarlarda. İnsanın yalnız doğup, yalnız öleceği, yalnız toprağa gömüleceği bu geçici dünyada; Ben gönlünü ortaya koyanlarla, gönlünü ölmeden toprağa gömenleri göreli çok oldu.. Anlaşılmak gibi bir derdimiz vardı. Ne zaman ki kendimizi anlatamadığımızı fark ettik, İşte o vakit susmalar Dostumuz oldu diyen Mevlanayı dinleyip Susmayı seçtik...
Tatil planı hazırsa sıra okuma listenizde!
Bu yaz yanınızdan ayırmak istemeyeceğiniz kitapları sizin için bir araya getirdik. 💬 Siz olsanız bu listeden hangisiyle başlardınız?
Ve bizim gönlümüz hep onu sevene emanetti.. Gönlümüzden anlayana Bir ömür Misafir... Anlamayana iki cihanda muhacir Olduk.....
...bugün ne alayım sana ?.. dedi, bir kaç yaşlıdan gönül, bir kaç çocuktan gülücük al... alabilirsen bir kaç fakirden de, Duâ al !!..

Hatice Haktan

, bir kitap okudu
Puan vermedi·158 syf.·
6 günde okudu
·
2019 13. kitabı
Ali Ayçil
8.5/10 · 1.384 okunma
Cennet kapılarının sonuna kadar açılıp, "Ya MUHAMMED ! hadi gir" dendiğinde, "Vallahi ümmetim olmadan girmem" diyecek olan, RESUL 'ün hürmetine bizi ona layık bir ümmet eyle YA RABBİ. Mevlid kandilimiz ve Cumamız mubarek olsun.