Bir sonbahar gibiyim şimdilerde
Yüreğim karma karışık,
Bazen adını koyamadığım bir hüzün
Ara ara yüzüme düşen hafif bir tebessüm,
Yorgun muyum kırgın mıyım bilmiyorum,
Mevsimlere karıştım sanki,
Nasıl giderse öyle yaşıyorum...
Herkesin bir yürek cebi var;
Kimi sevgisi ile doldurur, kimi menfaatiyle...
Herkesin bir amel defteri var;
Kimi cennetiyle doldurur, kimi cehennemiyle...