mavibalikblr

mavibalikblr
@Haticeisikk
Kendimi toparlayacağım, kaderin karşımıza çıkardığı ufak tefek fenalıklara kapılıp gitmeyeceğim, her zaman yaptığım gibi. Geçmişi ardımda bırakıp anın tadıma varacağım.
📚🔔 Tatil zili çaldı! Bir yıl boyunca verilen emeklerin ardından şimdi dinlenme, keşfetme ve yeni maceralara atılma zamanı. 🌞 Bu yaz bol kahkahalı, bol anılı ve elbette bol kitaplı geçsin. Tüm öğrencilere keyifli tatiller diliyoruz! 💙📖
İnsan yüreği dediğin şey ne tuhaf! Senin gibi böylesine sevdiğim ve bağlı olduğum bir insandan uzaklaşıyorum fakat yine de mutluyum. Benimki gibi bir yürek çile çeksin diye yollanmış değil miydi sanki önceki tüm bağlılıklarım?

mavibalikblr

, bir kitap okudu
Puan vermedi·256 syf.·
5 günde okudu
·
2021 1. kitabı
Sabahattin Ali
8.2/10 · 209,2bin okunma
Hiçbir şey üzerinde düşünmeye, hatta bir parçacık durmaya alışmayan gevşek beyinlerimizle, kullanmaya lüzum görmeyerek nihayet zamanla kaybettiğimiz biçare irademizle hayata dümensiz bir sandal gibi dört tarafa savruluyor ve devrildiğimiz zaman kabahati meçhul kuvvetlerde, insan iradesinin üstündeki tesirlerde arıyoruz.
İçimizdeki şeytan pek de kurnazca olmayan bir kaçamak yolu... İçimizde şeytan yok... İçimizde aciz var... Tembellik var... İradesizlik, bilgisizlik ve bunların hepsinden daha korkunç bir şey; hakikatleri görmekten kaçmak itiyadı var...