Anonimlestirme, belki de tüm dünyada gecerli tel yönetim sekliydi; seni kendi kimliğinden soyup kalabalığa, o kalabalığın icinde bir yüzsüzlüğe mahkûm ediyor du. Oysa o tekti. Diğer insanlardan daha iyi, daha kötü, daha çirkin, daha güzel, başarılı ya da başarısız her sey olabilirdi; ama ne olursa olsun farklıydı, benzersizdi. Düsünceleri, duyguları yalnızca kendisine aitti, kimse alamazdı, çalınamazdı, ruhu onundu. İste tam da bunu onun elinden çekip almaya çalışıyorlardı. Onun varoluşunu çalmak istiyorlardı, benliğini yok
etmek.