Hatice karaman

Hatice karaman
@Haticekaraman
İnsanlar bir şeylerin yürümesi için durmadan koşuyorlar ama nereye bilmiyorlar bu da tuhaf
Edebiyat
Her çiçeğin bir mevsimi, her kitabın bir zamanı vardır. Haziranın tadını yeni hikâyelerle çıkarın.
Sahi bir gün gelir mi o çok inandığımız güzel günler Gelmez diyor içimdeki ses yine de inaniyorsun insan inanır Gelmeyeceğini bildiklerinin geleceğine inanmaksa ahmakliktan değil zorunluluktandır Kendinden başka tutunacak neyin var İçinde taşıdığın o umut kırıntılarından başka ne var elinde
Edebiyat
Ama bazen sürerken göremediklerini biterken anlamaya başlarsın güzel şeyler devam ederken körleşir insan
Edebiyat
Ne kadar sevsen de yüreğine ne kadar ortaya döksen de bir gün mutlaka şu cümleyi duyacaksın artık seni sevmiyorum
Sayfa 33·Kitabı okuyor
Edebiyat
Böyle iyiyiz
Herşeyin güzel olacağına inanıp beklemektense herşeyin daha da boka saracağına inanmak ve öyle yaşamak daha güvenlidir ve bazen birşeylerin iyi olmasına hakikaten gerek yoktur
Sayfa 21·Kitabı okuyor
Edebiyat