Sahi bir gün gelir mi o çok inandığımız güzel günler
Gelmez diyor içimdeki ses yine de inaniyorsun insan inanır
Gelmeyeceğini bildiklerinin geleceğine inanmaksa ahmakliktan değil zorunluluktandır
Kendinden başka tutunacak neyin var
İçinde taşıdığın o umut kırıntılarından başka ne var elinde
Herşeyin güzel olacağına inanıp beklemektense herşeyin daha da boka saracağına inanmak ve öyle yaşamak daha güvenlidir ve bazen birşeylerin iyi olmasına hakikaten gerek yoktur