Aşk kişinin kendisini aramasıdır. Kişi kendisine en yakın olanı ya da en çok ihtiyacı olanı bulduğu anda aşkı yakaladığını düşünür. Aşk bizim bilincimizin diğerine yansımasıdır. ....
Başka birisinin seni mutlu etmesini beklemen çok bencilce bir şey. Eğer sen kendini mutlu edecek kadar sevmemişsen bir başkası bunu nasıl başarabilir ki? .... Kısaca sen kendini mutlu etmeyi öğrenmediğin sürece hiç kimse seni asla mutlu edemeyecektir.
Tanrım, sen benim amacım ve varacağım , bütünleşeceğim varlıksın; ben senin dününüm, Sen de benim yarınımsın. Ben senin topraktaki kökünüm , Sen benim gökteki çiçeğimsin ve biz, birlikte güneşin önünde büyürüz...