Neden yaralarımızla oynamayı severiz?
Kabuk tutacakken kanatır dururuz.
)küçük acılar belki de haz verir( - ?
Hiç derin yaralarını deşen, dikişlerini söken görmedik. Çünkü yara derinse geçmesini dileriz.
- Bizi gerçekten acıtmıyorsa biraz daha oynayabilirz.