Kitapkurdu7

Kitapkurdu7
@Haticenur_00
Kitapkurdu,eğlenceli,çalışkan biriyim:))
Her şeyin son bulduğunu düşündüğün bir an vardır,eğer o an bir ışık gözlerini alırsa artık hiçbir şeyin eskisi gibi olmayacağını bilirdin;o ışık ise daima ama daima umut olurdu.. Beyaz Leke - 2 Aslı Arslan
Alıntı
Tatil planı hazırsa sıra okuma listenizde!
Bu yaz yanınızdan ayırmak istemeyeceğiniz kitapları sizin için bir araya getirdik. 💬 Siz olsanız bu listeden hangisiyle başlardınız?
En sevdiğim şarkı..
Artık sen yoksun İçimde bi' dert "Çıkar beni" der Bırak, her şeyin olsun "Zamanla biter zaman gibi" der Sen de çok zorsun Kafamda bile susmaz deliler Ona her şeyi sordum, İstanbul duysun.... En dipteyim zaten, inan fark etmiyor En başından beri bunu hak etmiyordum Kalbim ile beynim artık dans etmiyor Anılarımızı bеn de kaydetmiyordum Dönüp bana "Keşkе seni sevsem" diyor Ben de geçirdiğimiz o günleri lanetliyordum Bu ara gerçekten hissettim yorgun Uzun zaman oldu, böyle hissetmiyordum
Müzik
Hiç usanmadan verdiğim savaşlar İnan ki yordular beni yavaştan Sorunca kalbime Faili bir aşk var Benim bu derdime çaresiz ilaçlar
Müzik
Savaşıp yenilmişim, inan umurumda değil Güvenip yanılmışım, inan incitmez beni Yalnızlık karıştı, kendimle barıştım Ben çoktan değiştim, zordu ama alıştım
Müzik