Kitapkurdu7

Kitapkurdu7
@Haticenur_00
Kitapkurdu,eğlenceli,çalışkan biriyim:))
Her şeyin son bulduğunu düşündüğün bir an vardır,eğer o an bir ışık gözlerini alırsa artık hiçbir şeyin eskisi gibi olmayacağını bilirdin;o ışık ise daima ama daima umut olurdu.. Beyaz Leke - 2 Aslı Arslan
Alıntı
Ters Köşe Final Sevenler Buraya!
Bazı hikâyeler tam tahmin ettiğin gibi ilerler. Bazılarıysa son sayfada tüm bildiklerini sorgulatır. 🤯 Ters köşeleri seviyorsan, seni sonuna kadar merakta bırakacak 3 kitap önerisini keşfetmeye hazır ol!
En sevdiğim şarkı..
Artık sen yoksun İçimde bi' dert "Çıkar beni" der Bırak, her şeyin olsun "Zamanla biter zaman gibi" der Sen de çok zorsun Kafamda bile susmaz deliler Ona her şeyi sordum, İstanbul duysun.... En dipteyim zaten, inan fark etmiyor En başından beri bunu hak etmiyordum Kalbim ile beynim artık dans etmiyor Anılarımızı bеn de kaydetmiyordum Dönüp bana "Keşkе seni sevsem" diyor Ben de geçirdiğimiz o günleri lanetliyordum Bu ara gerçekten hissettim yorgun Uzun zaman oldu, böyle hissetmiyordum
Müzik
Hiç usanmadan verdiğim savaşlar İnan ki yordular beni yavaştan Sorunca kalbime Faili bir aşk var Benim bu derdime çaresiz ilaçlar
Müzik
Savaşıp yenilmişim, inan umurumda değil Güvenip yanılmışım, inan incitmez beni Yalnızlık karıştı, kendimle barıştım Ben çoktan değiştim, zordu ama alıştım
Müzik
Yalnızlık senden kolay, hiç yorma kendini Kaldırdım duvardaki en güzel resmini Yakında kalbimden de silerim ismini Boş ver, senin yanın mahşer yeri....
Müzik