Kime "ben" diyecektim? Madem başkalarının bana atfettiği anlamı ve önemi ben asla kendime mal edemeyecektim; madem ben başkalarının böyle fersah fersah dışındayken, bu anlam ve önemi yüklediğim kişi şu yalnızlığın ve şu boşluğun dehşetine dönüşecekti, o halde "ben" demenin anlamı neydi?