Hatice Yıldırım

Hatice Yıldırım
@Haticeyldrm_0
Dışarıdaki gürültüden, kalbimdeki tefekküre sığınıyorum:)
Hayatın zevki ölüm sayesindedir. Eğer ölüm olmasa, hayatın hiçbir kıymeti olmazdı.
📚🔔 Tatil zili çaldı! Bir yıl boyunca verilen emeklerin ardından şimdi dinlenme, keşfetme ve yeni maceralara atılma zamanı. 🌞 Bu yaz bol kahkahalı, bol anılı ve elbette bol kitaplı geçsin. Tüm öğrencilere keyifli tatiller diliyoruz! 💙📖
5/10
·112 syf.·
2026 4. kitabı
Fatma Aliye Hanım
8.5/10 · 2.202 okunma
Sait Faik Abasıyanık “Otobüsün camına kafasını dayadı Yine hayal etti. Hayal etmek kadar güzel şey yoktu. İnsanı insan eden hayal etmekti.”
…anlamıştı,kötülüğün hiçbir faydasının olmadığını,kalp kırmanın,gönül bırakmanın hiçbir anlam taşımadığını ve dünyada en güzel şeyin iyilik olduğunu.
1000Kitap